Ok, jag ljög! Kolla in gratismode!

Ja, jag ljög, jag gick inte och la mig. Istället använde jag tiden till att kolla in olika bloggar och hamnade på designadinblogg.se, där jag läste lite om olika gratissidor på internet där man kan få hem massor av presentkort och fina saker genom att värva medlemmar och samla poäng på olika sätt.

Själv blev jag medlem på gratismode.se för jag tyckte att de hade bäst erbjudanden där.
I vilket fall så får man 50p nu om blir medlem, och om man värvar en "aktiv medlem" (som samlar ihop 100p) så får man 50p till! (annars får man 4p/värvad medlem) Så om ni blir medlemmar genom en länk jag har på bloggen här så ger ni mig 4p, och om ni sen sätter upp en länk på er blogg när ni är medlemmar kan ni tjäna mellan 4 och 50p också =)

Självklart kan man samla poäng på andra sätt också, genom att göra gratissaker och besöka olika sidor, man måste inte värva medlemmar.
Presentkorten kan man använda i massor av olika butiker som h&m, JC, IKEA, etc.

Det är absolut gratis, sidorna drivs genom annonsörer. 
Varför tveka? Bli medlem nu! =)




<3
/Sofie









.

Kommentera här: